7. Unawatuna en Galle - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu 7. Unawatuna en Galle - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu

7. Unawatuna en Galle

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

05 Augustus 2014 | Sri Lanka, Unawatuna



We zijn al weer vier dagen in Unawatuna.
Morgen, op woensdag reizen we naar het midden van Sri Lanka, naar kitulgala. We gaan hier kijken wat " water rafting" op een rivier in Sri Lanka is.

Van de afgelopen dagen in Galle en Unawatuna is niet veel te melden.
Luieren, zitten, beetje zwemmen vult de dag. Het fort in Galle is nog verder gerestaureerd dan ik het mij herinnerde met veel shopjes, boutiques en gelukkig nog " Mama's rooftop restaurant" waar we lekker gegeten hebben.
Vanochtend hebben de jongelui allemaal surfles gehad. Ze zijn beginners, dus werden naar een strand met zand gebracht, zonder koraal of stenen. Na wat aanwijzingen was het oefenen om mee te surfen met de golven en op het surfboard te klimmen. Zag er leuk uit EN schijnbaar leuk om te doen, want ze gaan morgenochtend weer! Ik vermoed dat de rest van de dag slapen wordt en luieren.

  • 05 Augustus 2014 - 18:00

    Marijke:

    Hallo allemaal,
    Na alle mooie ervaringen uit de voorgaande verslagen is het ook lekker om "even" bij te komen (hoor wie het zegt.....:-)
    De foto's laten in ieder geval zien dat het ook daar goed vertoeven is, dus blijven genieten!!
    Liefs voor allemaal, H & M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Ik reis graag en regelmatig. Dit verslag is voor mij een mooie manier om je op de hoogte te houden. Ik zal ook proberen om foto's toe te voegen ( is niet echt mijn ding)

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 4160

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2014 - 16 November 2014

Verkenning van Myanmar

19 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Gezinsreis door Sri Lanka

Landen bezocht: