Verkenning van Myanmar - Reisverslagen van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu Verkenning van Myanmar - Reisverslagen van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu

Verkenning van Myanmar

Myanmar ontdekken

Begin 2014 besloten Anja en ik om samen op reis te gaan, maar waar heen en wanneer?
In oktober en november is het prachtig in Myanmar. Mooi weer, mooie natuur en cultuur.
Een ticket was snel geboekt en nu, een half jaartje later is het zover.
Komende donderdag gaan we voor een aantal weken op reis met onze backpack en een hoop plaatjes in het hoofd van plaatsen waar we heen willen.
Ik ben benieuwd naar de sfeer, de mensen en de cultuur.

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

5. Ngapali beach en Yangon

09 November 2014

Kalaw en het Inle lake

03 November 2014

3. Bagan

29 Oktober 2014

2. Mandalay

24 Oktober 2014

1. Yangon
Marja

Ik reis graag en regelmatig. Dit verslag is voor mij een mooie manier om je op de hoogte te houden. Ik zal ook proberen om foto's toe te voegen ( is niet echt mijn ding)

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4157

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2014 - 16 November 2014

Verkenning van Myanmar

19 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Gezinsreis door Sri Lanka

Landen bezocht: