2. Aankomst in Colombo, Sri Lanka - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu 2. Aankomst in Colombo, Sri Lanka - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu

2. Aankomst in Colombo, Sri Lanka

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

20 Juli 2014 | Sri Lanka, Colombo

Het is 21.00 uur locale tijd. De overige leden van ons reisgezelschap zijn al in ruste. We hebben een goede reis gehad, maar al met al 24 uur onderweg is toch vermoeiend. We vlogen van Brussel met Turkisch airlines en mazzel, op de tweede vlucht van Istanbul naar Colombo was het vliegtuig niet helemaal vol. Zo konden de meiden languit op vier / vijf stoelen slapen!
We werden opgehaald door een " minivan-driver "en naar ons hotel gebracht.
Alhoewel de drukte en het gekrioel in het verkeer niet kan tippen aan India, blijf ik het geweldig vinden, niet te vergeten de kruidige, soms zoete, soms weeïge geur die overal te ruiken is.
Ik weet nu al dat het leuk gaat zijn.

Even douchen en met de tuktuk een maaltijd zoeken ( ja, vegetarisch!) , stoppen bij een tempel en afsluiten met een koude "lions beer" . Wij gaan lekker slapen EN om 0700 uur weer op om Colombo te verkennen

• 21 Juli 2014 - 06:15

Edu Van Den Brand:

Leuk zo,n reisverslag en dan die foto,s erbij
    ja dan zie je de reis zo voor je
    Groetjes Edu&kathe-lynn

• 21 Juli 2014 - 09:03

Emile Thewissen:

Leuk hoor. Fijn dat de reis goed is verlopen. Geniet er van en van elkaar. Emile

• 21 Juli 2014 - 11:27

Robert Doornbusch:

Heel veel plezier op jullie fantastische reis. Blijf je verhalen met belangstelling volgen.

• 21 Juli 2014 - 15:09

Nicole:

Zo, het 'feest' kan beginnen.
    Leuk hoor Marja, dit reisverslag. Ik ga 't trouw volgen.
    Een heeeele fijne vakantie gewenst allemaal!
    Liefs, Nicole

• 22 Juli 2014 - 15:27

Lenie:

Lieve allemaal,

Fijn te lezen dat jullie fit en uitgerust zijn aangekomen en nu beginnen met jullie avontuur.
    Geniet ervan en wij dus met jullie, .leuke foto's, en verhalen.