1. de voorbereidingen van onze reis - Reisverslag uit Grave, Nederland van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu 1. de voorbereidingen van onze reis - Reisverslag uit Grave, Nederland van Marja Neijenbuur - WaarBenJij.nu

1. de voorbereidingen van onze reis

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

17 Juli 2014 | Nederland, Grave

Vorig najaar besloten we om, met onze kinderen, naar Sri Lanka te gaan. Zaterdag gaan we naar Colombo en vandaar uit verder over het eiland. Natuurlijk hebben we boeken bekeken, mijn ervaringen van een eerdere reis, maar in principe weten we nog niet waar we heen gaan. Och, we hebben allemaal een backpack, een paspoort en meerdere pasjes, dus we komen zeker op mooie plekken uit.
De overnachting voor de eerste twee dagen heb ik wel geregeld.
aan de haven van Colombo staat een oud koloniaal hotel ( vergane glorie, naar het schijnt) waar een mooie sfeer heerst door de grote zalen en kamers. het Grand Oriental Hotel
Zaterdagmiddag vertrekken we van Zaventem ( Brussel)

de eerste foto over onze reis laat de vlaggen zien op "Adam's peak bij zonsopgang" Dit is een heilige berg met een tempelcomplex op de top. Deze is te bereiken door ongeveer 6500 treden te beklimmen. Ons voornemen is om deze peak in de nacht te beklimmen.

• 18 Juli 2014 - 15:28

Edu:

Wij wensen jullie een hele goede vakantie
    Geniet ervan
    Groetjes Edu&kathe-lynn

• 20 Juli 2014 - 09:40

Anja:

En...dancing in the rain in Colombo?

Marja

Ik reis graag en regelmatig. Dit verslag is voor mij een mooie manier om je op de hoogte te houden. Ik zal ook proberen om foto's toe te voegen ( is niet echt mijn ding)

Actief sinds 16 Juli 2014